• Semua berjalan lancar

    Alhamdulillah...

    sudah dua tiga hari blog nie x di update, bukan malas alasannnye namun dek kesihatan aku yang
    xmengizinkan aku berfikir dengan tenang, hahaha maklumlah asyik sakit saje dalam minggu nie...
    tapi hari nie syukur pada-MU Ya Allah kerana memberi aku kesihatan yang lebih bek...
    mase terus berlalu pergi...dalam seminggu ni bnyk benda yang berlaku, happy ad, sedih pun ad....yang happeningnye telatah licik dan  aksi-aksi
    lucu dari anak buahku yang mencuit hati ni laa....hehehe..sape lagi kalau bukan 'athirah Qaisarah....
    tapi ad juga perkara yang membuat ak berduka...hahahaha....nk thu ape?sakit gg la oii...fuhh....teramat
    sakit....hanye orang-orang yang pernah melaluinye saje dapat rase nikmat kesakitan tuu....





    apa-apa pun yang berlaku aku masih lg tersenyum..kan senyum itu satu sedekah..... mulakan hari anda
    dengan senyuman....hehehe....baru hidup ceria dan bahagia...xg2?  :-)
     walaupun dalam minggu nie aku kurang sihat, namun aku tetap bergembira, cite yang buat ak happy ni..dan
     ingin share  dengan korang semua nie tentang bissness online aku ler..apelagi....emas sadur, mutiara +
    kristal dan pendrive laa...

    Alhamdulillah sekali lagi, semenjak blog cikayasenyum dikenali, rata-rata item yang aku jual, dieorang
    memberi respons yang menggalakkan terutamanya pendrive, selain emas sadur, kristal + mutiara tuu..
     mereka cukup berpuas hati dengan harga yang ditawarkan , murah dan berpatutan.....selain itu, ada juga komen-komen dari pelanggan yang memuji keunikan koleksi-koleksi pendrive tersebut, permintaan pun cukup memberangsangkan ditambah lagi dengan pembungkusan penghantaran yang cukup kemas dan teliti oleh abang iparku...banyak lagi koleksi-koleksi pendrive yang cantik dan unik menanti anda.....
    so,jangan malas or segan silu untuk klik dan mengunjungi blog cikayasenyum nie....hehehehe
    by the way...terima kasih kepada semua yang memberi sokongan dan dorongan....aku sayang korang semua...hehe..

0 comments:

Post a Comment