• NGANTUK & PENATNYER..........

    Fuhhhh............
    Ngantuk dan Penatnye hari nie...biasenye hari mggu aku bangun lambat cikit,tp xadalah sapa matahari menegak naik...tapi hari ini aku terpaksa bangun awl gara-gara kakak aku ajak g paso yang jauh..sapa jer kat paso sane, frust gak posen, geram pun ada..dah la bangun awl, alek-alek  g paso jauh nie nak cari  la sayur-sayur dan ikan murah dan yang penting segar tapi ape yang aku dapat?hempeh....
    peniaga kuih-muih jer yang ramai, so xdapat la beli pape kat sane...HUHUHU...

    Kami pun terpaksa g paso lain...HEHE...Alhamdulillah setelah berpenat lelah membeli kami pun blah...tapi letih wooo....aku kene bawak naik barang-barang bli kat paso 2 sorang-sorang sapa tingkat 3 kerana kakak aku dukung baby dahla time 2 ujan, tp rintik-rintik jer, a.ipar aku plak bergegas ke gotong-royong lgpun da lambat time 2.....korang bayangla dengan sebiji tembikai, bahan-bahan basah ditambah lagi dengan barang-barang kering...berat tuu...rebeh bahu kejap....hahahaha.....Hilang 3kg berat badan aku hari nie...

    Sapa jer depan pintu aku terjelopok rebah...hahaha....capo lapo perut ekpun...

    bile perut da kenyang, ingatkan nak tido la sekejap...alahai x boleh plak...nak tido guanenye seeh perut...so,jawabnye xjadi tido...keje aku time 2 dop o9 jela sambil dop main-main dengan anak buah aku...

    sehingga la satu saat 2 aku xtahan sangat...ngantuk gler rase,aku pun blah msuk bilik, aku rebah jer tubuhku terus terlena...lega-lega kejap...pas2 aku terkejut, dengar anak buahku menangis, ape lagi xleh tdo da la pas 2...terus bangun ler jwabnyer....HEHEHE...
    inilah sebahagian aktiviti aku hari ini...




0 comments:

Post a Comment